vineri, 13 iulie 2012

Trandafirul



...Si atunci trandafirului i-a cazut primul spin.

Mergeam alaturi dar se-auzea numai glasul meu,
De parca vorbele mele intrebau gandurile tale:
"De ce taci?"
Si pentru-o clipa pe buze ti-a inflorit un suras
E-atat de frumoasa luna in seara asta.

Si iar ai tacut, iar eu am zarit
Pe trotuar frunze-argintate,
In aer o lumina latoasa
Si deasupra luna, ochi magic al cerului

Si atunci trandafirului i-a cazut inca un spin.

Era destul de tarziu in noapte
Si nu-ti mai zaream conturul aah
Eram urias, devenisem imens,
Luna stergea orice granite
Si-as fi vrut sa-ti vad chipul
Pentru ca uneori
Citesc timpul in ochii tai

Si te-am intors cu chipul in luna
Si am vazut, era ora noastra

Si atunci trandafirului i-a cazut ultimul spin.

Si-a ramas gol, fara aparare
si-a ramas gol, fara aparare,
Si-a ramas gooool in bataia luniï.



~ Daniel Iancu  ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu