luni, 2 iulie 2012

COMOARA LUI OCTAVIAN PALER

Dragii mei, acum cateva zile, am dat peste o comoara. Peste o comoara ingalbenita de timp, dar stralucitoare. E aurul lui Octavian Paler, adunata atunci cand se chinuia sa scrie asa cum voia el si nu cum i se impunea. Cautam o oala ornamentala de lut, sa o pun intr-un loc gol, pe o etajera, intre alte surate si am gasit in pod o cana din ceramica cu un sul de decupaturi de ziar ingalbenit. Desfac sulul si dau peste scrierile lui Paler din revista Flacara, din anii 1979-1980. Mi-am adus aminte ca le decupam si le atasam atunci, fiind lectura mea preferata. Dar ce noroc ca le-am gasit!!!!:)
O delectare!!!!:)
Nu ma mai pot desprinde. Sunt multe. O sa revin sa mai postez cate ceva de aici, scotocind aceasta comoara.
Va doresc bucurii de suflet, chiar daca ploua, aduceti-va soarele in suflet!!!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu