sâmbătă, 14 iulie 2012

PSALM AMAR

Iarta-mi Doamne necredinta,
Care-mi fura biruinta,
Si imi mareste neputinta.
Doamne iarta-mi necredinta.

Iarta-mi Doamne ingijorarea,
Care-mi fringe alergarea,
Si imi ingreuna cararea.
Doamne iarta ingrijorarea

Iarta-mi Doamne clevetirea,
Care-mi pangare vorbirea,
Si-mi innoura privirea.
Doamne iarta-mi clevetirea.

Iarta-mi Doamne murmurarea,
Care-mi stinge-n duh cintarea,
Si imi impedica lucrarea.
Doamne iarta-mi murmurarea.

Iarta-mi lipsa-n umilire
Si putinul in rodire.
Iarta-mi patima-n privire
Si iutimea in vorbire.

Iarta-mi totul ce ma frange,
Ce ma fura si ma stinge.
Iarta-mi tot ce nu-i lumina,
Tot ce acreste si intina.

Doamne-al Harului cel mare,
Indelunga Ta rabdare!
Fa in mine sarbatoare.
Ma scufunda-n indurare! (florian)
Tablou: Sultana Maitec~ Fata cu mar rosu~



~Florian Guler~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu