vineri, 3 august 2012

AMBIVALENTA LA SCARA MARE




Am veleitati, dar cui prodest?
Cui prodest, vorba latinului
pe care mi l-am bagat
sau mi l-ati bagat voi sau ei,
in sange?

Si daca s-ar cerceta,
cu noile tehnologii,
dupa saliva aderenta
pe dintii de mamut
pe care i-am scuipat,
dupa ce acestia,
in floare fiind,
s-au incarcat cu soarele
universal,
as avea  oare
vreo revelatie?
Progenitura,
progenitura mea
ar fi schimbata,
iar eu voi fi un altul?

In mine suntem doi,
eu si cu mine,
la fel de puternici amandoi.
Unul ameninta
si cateodata
chiar isi da demisia,
iar celalalt,
umbla cu fofarlica
si-mi acapareaza puterea;
si invers.
E un fel de “dute-vino”
sau ca un joc de table
de unul singur.
Si acest amalgam ,
care e universul meu stramt
e condus, manipulat si monitorizat
de catre un fel de
osmoza inversa.
Si inca nu stiu daca
membrana asigura calitatea
sau  chiar ea  este de calitate ? !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu