vineri, 22 iunie 2012

DISTILLATO UNIVERSAL



Lichid pur,
Călare pe situaţie,
Roua si-a dospit lumina.
Atâta doar că dimineaţă
A izbucnit in culori,
Curcubeu aprins de soare,
Formând licurici efemeri;
Căci acelasi soare
Va micşora izbucnirile
Si impreuna cu vântul,
Acel perfid ce prinde-n morişca,
Totul se va slei.
De acea in semantica
Şi topica conventională
Noi o numim, pe drept,
Mereu cu emoţii,
Roua dimineţii.



***





Liquido puro,
Cavalcando la situazione,
Rugiada e la pasta luce.
Poiché solo la mattina
Una raffica di colore,
Arcobaleno luminoso sole,
Formare bagliore effimero;
Per lo stesso sole
Ridurrà focolai
E con il vento,
Questo insidioso che viene in turbina
Tutto si esaurisce.
Questa è la semantica
E convenzionale topica
Invitiamo la legge,
Sempre con le emozioni,
Rugiada de l'alba


~Cretu Ionel~

Un comentariu:

  1. În roua pură a dimineţii,
    îmi scald obrajii
    şi trupul mi-l afund în şoapta
    stropilor de rouă;
    paşii mi-i ascund în ierburi,
    căutându-mi visul nopţii;
    doar roua mi-l topeşte-n zori,
    iar eu mi-ascund ai mei fiori
    în asfinţitul sorţii…

    RăspundețiȘtergere