vineri, 25 ianuarie 2013

femeia care m-a lovit




de cum i-am văzut sânii deasupra cântarului,
între portocala tăiată in două de un calup de săpun,
am iubit-o, căci era numai hrană, plina ca o gura plină....


cu ochi de piper, cu şuviţele-i de vanilie,
cu degetele ca lumânarile aprinse-n sfeşnic,
cum să nu iubesc mirodeniile astea, acest belşug înflorit,
nasul ei, o gura de cămin, pieptul ei, o mare neliniştită...


daca i-ai şti buzele ce se despoaie,
armonica asta cu două rânduri de nasturi de porţelan:
râsul ei mă sfâşie, cu râsul ei mă coase la loc,
această fântână de bucurii, această jivină vestală,
când buzele ei mă săruta fierbinţi ca un cţelandru

de nu mai ştiu unde sunt,
buzele ei mă hrănesc ca un prânz de sălbatec....


tu nu ştii privirea ei neagră, de cărbune ce fumegă,
pleoapele ei, storuri încete;

dinţii ei înaripaţi, dinţi din vorbe mici de alintare,
şi limba ei ascuţită, fierbinte, limba aceasta cam dezlănţuită


~ Cretu Ionel ~ 23 ianuarie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu